KİŞİYE ÖZGÜ ÖĞRENME
Her bireyin kendine özgü öğrenme biçimi olduğunun bilinciyle çoklu zeka kuramı rehberliğinde bireysel farklılıkları temel alarak eğitim öğretim sürecini yenilikçi bir bakış açısı kullanarak teknolojiyle zenginleştirerek planlıyoruz.
BİREBİR ÖĞRENCİ TAKİBİ
Her öğrencimize atanan danışman öğretmenlerimiz sayesinde çocuklarımızın akademik, duygusal, sosyal ve bilişsel gelişim süreçlerini rehberlik servisi işbirliğinde sistematik olarak takip ederek süreçle ilgili velilerimizi bilgilendiriyoruz.
SARMAL EĞİTİM- KAZANIM ETÜTLERİ
Öğrenmenin temelini seviyeye uygun eğitim metodları, düzenli yapılan tekrar ve ölçme değerlendirme oluşturmaktadır. Bu doğrultuda "Sarmal eğitim" yöntemini kullanıyor, kazanım eksiklerimizi planlanan etütlerle telafi ediyor ve düzenli yapılan ulusal düzeydeki deneme sınavları ile ölçme değerlendirme sürecini pekiştiriyoruz.
EN AZ 2 YABANCI DİL ÖĞRENİMİ
Yabancı dil eğitiminin günümüz koşullarında hem eğitimde hem kariyerde hem de sosyal hayatta temel bir unsur olduğunun fakındayız. Buna yönelik olarak kurumumuzda birinci yabancı dil olarak İngilizce, ikinci yabancı dil olarak Almanca dil eğitimi vermekteyiz. Öğrencilerimizin talebi doğrultusunda Rusça gibi farklı dillere de bünyemizde yer vermekteyiz.
BİREY VE ÇÖZÜM ODAKLI YÖNLENDİRME
PDR birimimiz çatısı altında öğrencilerimizin okul hayatlarında karşılaştıkları bireysel veya toplumsal zorluklar ve sıkıntılar karşısında okul yönetimi, öğretmenlerimiz ve velilerimizle işbirliği yaparak çözüm sürecini hassasiyetle yürütürken diğer taraftan öğrencilerimizin daha iyi bir öğrenme ortamında bulunmaları için çalışmalar yapıyoruz.
GEZİLER- DENEYLER- PROJELER
Eğitimde öğretmen odaklı yaklaşım yerine öğrenci merkezli yaklaşımı benimseyerek bu doğrultuda teorik eğitime ek olarak deneyler, geziler, söyleşiler, yarışmalar ve projeler gibi sosyal-kültürel-sportif faaliyetlere yoğunlaşarak çocuklarımıza hayatı deneyimleme imkanı sunuyoruz.