info@vadikoleji.k12.tr
(0312) 480 49 99
Fax : 0312 479 6318
Anaokulu
İlkokul
Ortaokul
Sosyal Medya:
Ana Sayfa
Hakkımızda
Misyon Vizyon
Eğitim Felsefemiz
Kurucumuz
İdari Kadro
Anaokulu Öğretmenlerimiz
İlkokul Öğretmenlerimiz
Ortaokul Öğretmenlerimiz
Eğitim
Anaokulu
Bültenlerimiz
Eğitim Anlayışımız
Öğretim Yaklaşımımız
Eğitim Metodlarımız
Branş Dersleri
Rehberlik
Zaman Çizelgesi
İlkokul
Eğitim Modelimiz
Eğitim Programımız
Projelerimiz
Rehberlik
Zaman Çizelgesi
Ortaokul
Eğitim Modelimiz
Eğitim Programımız
Rehberlik
Ölçme Değerlendirme ve Geliştirme
LGS'ye Hazırlık
Başarılarımız
Etkinlikler
Okul Aile Platformu
Zaman Çizelgesi
Neden Butik Okul?
Ölçme ve Değerlendirme
Bilgilendirme
Okul Aile Platformu
Öneri ve Görüşleriniz
Hizmetlerimiz
Yemek Hizmeti
Yemek Listesi
Servis Hizmeti
Okul Kıyafeti
İK
İletişim
Tanıtım
Ana Sayfa
Hakkımızda
Misyon Vizyon
Eğitim Felsefemiz
Kurucumuz
İdari Kadro
Anaokulu Öğretmenlerimiz
İlkokul Öğretmenlerimiz
Ortaokul Öğretmenlerimiz
Eğitim
Anaokulu
Bültenlerimiz
Eğitim Anlayışımız
Öğretim Yaklaşımımız
Eğitim Metodlarımız
Branş Dersleri
Rehberlik
Zaman Çizelgesi
İlkokul
Eğitim Modelimiz
Eğitim Programımız
Projelerimiz
Rehberlik
Zaman Çizelgesi
Ortaokul
Eğitim Modelimiz
Eğitim Programımız
Rehberlik
Ölçme Değerlendirme ve Geliştirme
LGS'ye Hazırlık
Başarılarımız
Etkinlikler
Okul Aile Platformu
Zaman Çizelgesi
Neden Butik Okul?
Ölçme ve Değerlendirme
Bilgilendirme
Okul Aile Platformu
Öneri ve Görüşleriniz
Hizmetlerimiz
Yemek Hizmeti
Yemek Listesi
Servis Hizmeti
Okul Kıyafeti
İK
İletişim
Tanıtım
Öğretim Yaklaşımımız
/
Eğitim
/
Anaokulu
/
Öğretim Yaklaşımımız
Öğretim Yaklaşımımız
•
Her çocuk özeldir.
•
Her çocuk öğrenir.
•
Her çocuk ilgisi, yeteneği, gelişim düzeyi ve bireysel özelliğiyle tektir.
•
Her çocuk, ona özel öğretme metodu uygulanırsa, öğretileni özümseyebilir.
Bu ilkelerden yola çıkarak, sınıf öğretmenimiz ve psikolojik danışmanımızın gözlemleri ve aileden alınan bilgiler doğrultusunda çocuklarımız bireysel olarak değerlendirilmektedir. Çocuğa ; “Ben değerliyim, ama herkese de değer vermeliyim.” düşüncesini kazandırma öğretim anlayışımızın temel felsefesidir.